Renovem-nos

Després del manifest Renovables o una Catalunya a la cua, el grup de persones del món de la ciència, la recerca i la lluita contra el canvi climàtic, em van demanar que desenvolupés una estratègia comunicativa que els pogués portar a consolidar-se com a entitat. El procés va consistir a desenvolupar una identitat gràfica que lligués amb el seu esperit i coordinar la confecció del web i l’estratègia digital a través de concepció i guió de peces de relat i entrevistes per a Instagram, i redacció de continguts mensuals a Mailchimp. El camí de Renovem-nos, encetat el gener de 2023, va desembocar amb un acte el 10 de juny del mateix any a Barcelona, El Futur és Ara, amb més de 100 persones provinents d’entitats ecologistes i de l’àmbit acadèmic en què es demanava un canvi en les polítiques públiques per fer front a l’emergència climàtica amb solucions reals. Per la gràfica de Renovem-nos vam treballar amb Paadín i per a l’animació de les peces de vídeo amb Quepo. Per a l’organització de l’acte, gràfica i peces audiovisuals d’El Futur és Ara vam treballar amb Quepo.

Web

Instagram

Mailchimp

El Futur És Ara